Menu
Menu
- ► Home
- ► Tafelspelletjes
- ► Tempotoets
- ► Tafeldiploma
- ► Prijzenkast
- ► Werkbladen
- ► Contact
In dit spel ben je een plakkerig slijmpoppetje dat alleen kan springen. Om te springen druk je op een knop, en hoe langer je deze vasthoudt, hoe hoger je springt. Je doel is om door verschillende obstakels in elk level het einde te bereiken. Er zijn veel levels, en elk level heeft nieuwe uitdagingen en puzzels.
Maar dit spel gaat niet alleen over springen – het is ook een leuke manier om te leren. Na elk level krijg je tafelvragen. Als je deze goed beantwoordt, verdien je sterren, maar te veel fouten betekenen dat je het level opnieuw moet doen. Je krijgt drie sterren als je alle vragen goed hebt. Je kunt zelf kiezen welke tafels je wilt oefenen, van 1 tot 12, en je kunt ze altijd veranderen, zelfs midden in een level.
Terwijl je door de levels gaat, verdien je munten die je in de winkel kunt gebruiken om leuke skins te kopen voor je slijmpoppetje. Je kunt kiezen uit dingen zoals een leeuw, gekko, panda of zelfs een draak. Er zijn ook speciale skins voor feestdagen, zoals de Kerstman of een enge pompoen. Als je niet genoeg munten hebt, kun je extra munten verdienen door meer tafelvragen op te lossen. Als je een level te moeilijk vindt, kun je een quiz maken om het level over te slaan. Maak je klaar om te springen en te leren in dit spannende en educatieve avontuur.
In het spel bepaal je de sprongen van je slijmpoppetje door je muis ingedrukt te houden of je vinger op je mobiel te houden om de sprong op te laden. Timing en precisie zijn belangrijk terwijl je alle obstakels in de levels ontwijkt.
Opladen – Linkermuisknop of Scherm vasthouden